بیگ بن

Bigben

بیگ بن

Bigben

آزمایش واکنش در مقابل ترس خشم و شادی


آزمایش واکنش در مقابل ترس خشم و شادی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 28
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
آزمایش واکنش در مقابل ترس خشم و شادی

فروشنده فایل

کد کاربری 27364
کاربر


آزمایش واکنش در مقابل ترس خشم و شادی

هیجان های شدید با عدد 1 و انهایی که ضعیف هستند از 2تا 5 اولویت بندی می شوند

ما به عنوان آزمونگر این برگه ها را در اختیار ازمودنی قرار میدهیم و از او میخواهیم که هیجانی که در هفته ها و یا روز های اخیر بر اساس شدت و نوع هیجان طبق مولفه های جدول بالا بیان کند . موقعیت تولید هیجان ان چیز و موقعیت و لحظه ای که موجب تولید هیجان شد چه می باشد این موقعیت باعث به وجود امدن واکنش هایی میشود که برای ازمودنی توضیح میدهیم مانند واکنش های حرکتی واکنش هایی که به دستگاه عصبی - نباتی مربوط میشود واکنش های کلامی واکنش های درونی احساسات و افکار اثر هیجان بر سایر زمینه ها واکنش های ذهنی در مورد سه هیجان ترس و خشم و شادی این واکنش ها مشاهد ه میشود .

کاملترین فایل در سطح اینترنت میباشد

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نماش در خواهد آمد

قابل ویرایش می باشد

پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید

پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جداول

در این پروژه پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جداول ارایه شده است 1تعریف اپی ( Spur DikeGroins) 2 علت استفاده از اپی 3 کاربردهای دیگر اپی 4 وضعیت الگوی جریان در محدوده اپی 5 تصاویر الگوی جریان ونحوه برخورد با اپی 6 ابعاداپی 7 دیواره رودخانه 8 نمایش س

دانلود پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جداول

پاورپوینت اپی یا آبشکن Spour Dike Groins در 56 اسلاید کاربردی 
تعریف اپی Spur DikeGroins
علت استفاده از اپی
کاربردهای دیگر اپی
وضعیت الگوی جریان در محدوده اپی
تصاویر الگوی جریان ونحوه برخورد با اپی
ابعاد اپی
دیواره رودخانه
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4462 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56

در این پروژه پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جداول ارایه شده است:

1-تعریف اپی ( Spur DikeGroins)

2- علت استفاده از اپی

3- کاربردهای دیگر اپی

4- وضعیت الگوی جریان در محدوده اپی

5- تصاویر الگوی جریان ونحوه برخورد با اپی

6- ابعاداپی

7- دیواره رودخانه

8- نمایش ساختارعمومی یک آبشکن

9- فاصله بین اپی ها و روابط مربوطه

10- جداول مربوط به نسبت فاصله بین دو آبشکن متوالی به طول موثر وعرض بازه

11- تعیین فاصله بین دو آبشکن در پیچ

12- تعیین فاصله بین آبشکن ها باکارکرد منفرد

13- تعیین فاصله بین آبشکن ها باکارکرد وابسته

14- طول آبشکن

15- زاویه قرارگیری

16 - زاویه تمایل پیشنهادی

17- آبشستگی

18- نمایش الگوی جریان

19- ساختار جریان چرخشی پیرامون آبشکن

20- جدول روابط برآورد عمق ماکزیمم آبشستگی موضعی دردماغه آبشکن های منفرد و مستقیم

21- جدول روش های برآورد اندازه سنگ ها برای طرح روکش سنگریزه ای آبشکن ها

22- ضریب تصحیح تمایل استقرار آبشکن

23- ضریب تصحیح شکل مقطع آبشکن

24- اتصال ریشه آبشکن به دیواره رودخانه به همراه شکل مربوطه

25- انواع اپی

26- مشصات هندسی اپی ها همراه با شکل های مربوطه و مستند

27- الگوی جریان حلزونی در راس قوس به همرا شکل های مربوطه با منابع لاتین

 

دانلود پاورپوینت اپی یا آبشکن (Spour Dike Groins) در 56 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و جداول

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان)

دانلودپاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس (پادشاه ساعت سازی جهان) با فرمت pptxو 147اسلاید تخصصی قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات147
حجم3561 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیکسب و کار و پول

توضیحات کامل

توضیحات پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس

 برندشناسی برند رولکس

رولکس : فردی آلمانی به نام Hanz Wilsdorf و یکی از خویشاوندان وی ، به نام William Davis در سال 1905 Rolex را در لندن بنیان گذاری کردند. Wilsdorf در سال 1908 به ثبت برند Rolex در کشور سوئیس اقدام کرد. و در سال 1910 نخستین محصول این شرکت که ساعت مچی بسیار ظریفی بود تولید شد.

در سال 1912 Rolex دفتر مرکزی خود را به ژنو ( پایتخت سوئیس ) منتقل کرد. و از آن تاریخ تا به امروز محل استقرار این شرکت در سوئیس است. در سال 1914 ، Rolex توانست به عنوان نخستین برند ساعت ، دشوارترین آزمون های زمان سنجی را پشت سر بگذارد و گواهی نامه ی « A » را در تولید ساعت های مچی دریافت کند.

ارزش برند رولکس

برند Rolex در صنعت تولید ساعت و جواهرات با ارزشی حدود 6/43 میلیارد دلار رقبای بسیاری را پیش روی خود دارد. با وجود این تنها تعداد معدودی از برندها در این صنعت توانسته اند در بلند مدت پایدار بمانند. و به عنوان برندهای برتر شناخته شوند.

Rolex  در سال 1946 با طراحی و توسعه ی برند Tudor و معرفی آن به عنوان « برند جنگجو » تلاش کرد. تا با تکیه بر آن برخی از رقبای اصلی خود را نظیر Citizen ، Rado و  Tag Heuer از عرصه ی رقابت کنار بزند. برند Tudor نیز مانند Rolex از مجموعه برندهای فرعی و کلکسیونی با نام های Monarch ، Prince ، Princess و Sport تشکیل شده است.

که هر کدام ، از برندهای فرعی و زیر مجموعه ای دیگری تشکیل شده اند. ساعت های Tudor در تعداد معدودی از فروشگاه های منتخب به فروش می رسند. و از طریق شبکه های فروش خاص و منحصر به فرد در اختیار گروه هدف ( ثروتمندان و افراد با نفوذ جامعه ) قرار می گیرند.

تبلیغات رولکس

در سال 2003 این شرکت با صرف 32،4 میلیون دلار هزینه برای تبلیغات در مجله ها به عنوان هفتمین برند سرمایه گذار تبلیغات چاپی معرفی شد. علاوه بر آن ، این شرکت توانست با استفاده از چهره ها و شخصیت های سرشناس در عرصه های فرهنگی و ورزشی و حضور در رویدادهای ورزشی و برنامه های انسان دوستانه ، تصویر ذهنی خود را بر پایه ی ارزش های خود ایجاد و حفظ کند.

قیمت محصولات این شرکت نیز همواره با تکیه بر راهبرد قیمت گذاری پرمایه و گران تعریف شده است. قیمت ساعت های Rolex از 2500 دلار بالاتر است و برخی از مدل های آن تا دویست هزار دلار قیمت گذاری شده است.

هر یک از مدل های محصولات با توجه به نوع فلز به کار رفته ( استیل یا طلای سفید ) و سبک طراحی به طور متوسط از بیست هزار دلار تا دوازده هزار دلار قیمت گذاری می شود. Rolex هیچگاه ساعت های خود را از طریق اینترنت به فروش نمی رساند. و تنها با استفاده از یک شبکه که حدود شصت هزار نماینده ی فروش را در سراسر جهان تحت پوشش دارد . فعالیت های تجاری خود را انجام می دهد.

بازاریابی استراتژیک در برند رولکس

به عنوان یک نام تجاری لوکس، رولکس یک نماد از وضعیت مخاطبان مسن تر نیز می باشد که آن ها امروزه، در حال تلاش برای درخواست تجدید نظر بوده اند. نام تجاری نسل جوان معتقد است پدر و مادرشان چیزی را می پوشند  که ممکن است به نظر برسد کمتر جذاب باشد. بازاریابی استراتژیک رولکس نیاز دارد یک راه برای رسیدن به مخاطبان جوان داشته باشد، به طوری که آن ها به رسانه های اجتماعی تبدیل شده باشند. به تازگی، مشیبل گزارش داد که: “رونق”، در عصر دیجیتال است.

براساس درخواست تجدید نظر مخاطبان جوان، یک صفحه فیس بوک برای این نام تجاری راه اندازی شده که برای دیدن، استفاده های اجتماعی و تعیین چگونگی نوع محتوای مخاطبان ارائه می شود.

به عنوان مثال:کاربران در صفحه فیس بوک رولکس نظرمی دهند و می خواهند در مورد ویژگی های متمایز ساعت مطمئن شوند، بنابراین این شرکت به ایجاد یک سری داستان ها می پردازد و آن را یک موفقیت بزرگ می نامد و بیش از ۱۰۰۰۰۰ لایک( تاییدیه) بدست می آورد.

نام های تجاری درخواست تجدید نظر در جهت تغییر بازار های هدف را کامل می کنند. با پیدا کردن چیزی که مخاطبانشان؛ در آن، در حال گذراندن زمان خود هستند و باید اقداماتی را برای رسیدن به آن ها انجام دهند، بازاریابان می توانند یک استراتژی موثر برای تعامل با مشتریان داشته باشند و اطمینان حاصل نمایند که نام تجاریشان موفق باقی مانده است.

 پنج مورد از استراتژی هایی که شرکت رولکس را بر تخت سلطنت قرار داد،

  • نوآوری فنی رولکس
  • بازاریابی الکترونیکی
  • ثبات طراحی
  • استقلال مالی
  • کمبود انتخاب های زیاد برای مصرف کنندگان

 

فهرست پاورپوینت بازاریابی استراتژیک در برند رولکس

  • داستان تولد رولکس؛ غول ساعت‌ساز سوئیسی
  • تاریخچه
  • دلیل انتخاب نام رولکس
  • طراحی لوگوی رولکس
  • تولد رولکس
  • برندشناسی برند رولکس
  • ثبت امتیاز ساعت های ضد آب رولکس
  • بالاترین سطح کیفیت ، دوام و پرستیژ
  • برند های زیر مجموعه رولکس
  • ارزش برند رولکس
  • تبلیغات رولکس
  • برند رولکس چگونه بزرگترین برند ساعت شد
  • تربیت نسل‌ های مصرف‌ کننده
  • وفاداری مشتری در گرو ارائه کیفیت بالا
  • برندی با یک سده نوآوری
  • مشتریانی که ابزار تبلیغاتی نیز هستند
  • بازاریابی استراتژیک در برند رولکس
  • استراتژی بازاریابی STP و ابزار اجرای آن در فضای مجازی  بخشبندی بازار (سگمنتیشن)-شرکت رولکس
  • شرکت رولکس- مثالی از STP
  • رمز موفقیت نام تجاری رولکس
  • برندی به نام رولکس
  • تلاش برای اثبات برترین بودن
  • رویکرد جدید در تبلیغات
  • چکیده استراتژی بازاریابی رولکس
  • نوآوری های بازاریابی
  • بوم مدل کسب‌و‌کار «رولکس»
  • ماتریس آنسوف در شرکت  رولکس
  • رولکس از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
  • نفوذ در بازار
  • توسعه بازار
  • تنوع بخشی
  • آنالیز   PESTEL درشرکت رولکس
  • کاربرد PESTEL در رولکس-عوامل سیاسی
  • عوامل اقتصادی
  • عوامل اجتماعی
  • عوامل تکنولوژیکی
  • عوامل محیطی
  • عوامل حقوقی
  • WACC برای رولکس- میانگین موزون هزینه سرمایه
  • مروری بر WACC
  • کاربرد  و مفروضات مدل WACC
  • فرمول WACC
  • ساختار سرمایه
  • ارزش بازاربدهی و ارزش سهام
  • هزینه حقوق صاحبان سهام
  • هزینه بدهی
  • IRR برای رولکس-سرمایه گذاری و تصمیمات بودجه بندی سرمایه
  • تحلیل SWOT رولکس / ماتریس SWOT
  • استراتژی بازاریابی رولکس
  • تجزیه و تحلیل مشتریان رولکس
  • عوامل موفقیت رولکس
  • بخش بندی رولکس
  • هدف گذاری و موقعیت یابی رولکس
  • مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی رولکس
  • ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی رولکس
  • ارزش ویژه برند رولکس
  • توسعه ارزش ویژه برند
  • تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی رولکس
  • تحلیل بازار رولکس
  • آمیخته بازاریابی بازاریابی رولکس
  • آمیخته بازاریابی
  • استراتژی محصول توصیه شده
  • قیمت
  • محل
  • تبلیغات
  • استراتژی تبلیغات پیشنهادی
  • استراتژی افراد توصیه شده
  • استراتژی فرآیند پیشنهادی
  • شواهد فیزیکی
  • منابع و مآخذ

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پکیج چند منظوره ورود به بازار کار – بیش از 280 ساعت

پکیج چند منظوره ورود به بازار کار – بیش از 280 ساعت

دوره جامع آموزش برنامه نویسی از صفر صفر تا صد به صورت کامل به همراه وبینارهای کاربردی برای کسب درآمد از برنامه نویسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات1500
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

مهارت است که آینده را به شما می دهد.

جیم ران کارآفرین آمریکایی می گوید خیلی مهم است که بدون داشتن مهارت­های چندگانه نباید به قرن بیست و یکم پا گذاشت.

اگر دنبال این هستید تخصص و مهارتی کسب کنید که آینده را به شما بدهد برنامه نویسی و طراحی وبسایت بهترین گزینه ممکن است. با برنامه نویسی می توانید در بهترین شرکت های ایران استخدام شوید یا اینکه در خانه بمانید و پروژه بگیرید و کسب درآمد کنید.

در حال حاضر بهترین گزینه برای مهاجرت، مهاجرت از طریق برنامه نویسی است. بهترین کشورهای دنیا پذیرای برنامه نویسان هستند و بهترین خدمات را به آنها میدهند.

[dw-note color="green"]حقوق یک برنامه نویسی در حال حاضر در شرکت‌های ایرانی، حداقل چیزی بین 8 تا 15 میلیون است. البته در سال 1400 خیلی بیشتر می شود[/dw-note]

درآمد حاصل از یک سفارش پروژه برنامه نویسی (فقط یک پروژه) چندین برابر پول این بسته آموزشی است.

یک بار یاد بگیر، تا آخر عمر از آن پول در بیار
در حال حاضر هزینه برنامه نویسی یک سایت معمولی چیزی بین 5 تا 10 میلیون تومان است.

Multifunctional-package-for-entering-the-job-market-sourceiran

زمانی فرد چه بخواهد و چه نخواهد به مرحله ای از زندگی خود می رسد که می بایست شغلی را برای خود دست و پا کند تا بتواند از طریق عایدات آن ، اقتصاد زندگی خود را بچرخاند. برای اینکه فرد در این برهه از زندگی خود بتواند نقش آفرینی کند و شغل مناسبی را متناسب با روحیات خود انتخاب یا ایجاد نماید، مستلزم داشتن اطلاعات در خصوص شرایط استخدام ، شیوه های شغل یابی ، زمینه های کسب و کار ، فرایند ایجاد کسب و کار و سایر اطلاعات دیگر می باشد که قبل از ورود به این مرحله می بایست از آنها مطلع گردد تا بتوانند با بکارگیری آنها فرصت شغل مناسبی را انتخاب یا ایجاد و در آن مشغول بکار گردد.

ارائه آموزش و مهارت های چندگانه زندگی می بایست با برنامه ریزی اصولی

و از طریق آموزش های رسمی به افراد منتقل گردد تا به نتیجه مثبت و اثربخش منجر شود.

شما چه در حال تحصیل در دانشگاه و در ابتدای مسیر شغلی‌تان باشید و یا شاغل بوده و علاقمند به تغییر زمینهٔ فعالیتتان باشید، احتمالاً این سؤال را از خود پرسیده‌اید که «می‌خواهم چه کاره شوم؟»
اما سؤال مهمی که باید در موردش فکر کنید شاید این باشد که «آیا من توانایی فعالیت در موقعیت‌های متنوع را دارم؟»
بدون توجه به علایقی که دارید، مهارت‌هایی وجود دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید در هر صنعتی به خوبی ایفای نقش کنید. به علاوه، اگر در مجموعه‌ای از مهارت‌های چندگانه چیره‌دست شوید، در صورتی که زمینهٔ شغلی‌تان در طول زمان تغییر یابد، باز هم می‌توانید برای بسیاری از کارها گزینه‌ای مطلوب باشید.

در رابطه با اینکه در استخدام‌های جدید چه چیزی مورد نیاز است، به پاسخ‌های غیرقابل‌پیش‌بینی می‌رسیم (برای مثال، هوشمندی در درجهٔ پایین لیست قرار گرفت)؛ اما مهارت‌های عمدهٔ مد نظر، مواردی است که بدون توجه به اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، قابل یادگیری است.

با کسب این 8 مهارت، خود را برای موفقیت در شغلتان آماده کنید:

در پکیج چند منظوره بازار کار، چه مطالبی ارائه می‌شود؟

در این بسته آموزشی، از صفر صفر شروع به آموزش دادن می کنیم و شما را با دنیای برنامه نویسی آشنا می کنیم. در ادامه روش حل مسئله را به شما یاد خواهیم داد.

در ادامه به شما یک زبان برنامه نویسی و پایگاه داده را به صورت کامل آموزش میدهیم و بعد فریم ورک های آن زبان و چند مورد دیگر. در بخش زیر لیست دوره های موجود این بسته را مشاهده می کنید.

  • الفبای برنامه نویسی (قدم صفر برنامه نویسی)
  • الگوریتم و فلوچارت (روش حل مسئله و دید برنامه نویسی)
  • زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبانی چند منظوره و محبوب‌ترین زبان برنامه نویسی در ایران)
  • پایگاه داده SQL Server (یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین پایگاه داده های جهان)
  • آموزش HTML و CSS (برای طراحی صفحات وب)
  • فریم‌ورک بوت استرپ (طراحی قالب های حرفه ای و واکنشگرا)
  • فریم‌ورک ASP.Net MVC (جز محبوب‌ترین فریم‌ورک های طراحی وبسایت جهان با معماری جذاب MVC)
  • فریم‌ورک ASP.Net Core (فریم‌ورک چند سکویی و فوق العاده قوی برای طراحی سایت)

با این بسته هم می توانید طراحی سایت حرفه ای را از صفر صفر تا صد یاد بگیرید هم می توانید نرم افزارهای تحت وب و تحت ویندوز حرفه ای را کدنویسی و برنامه نویسی کنید. حتی با سی شارپ می توانید در زمینه های هوش مصنوعی، بازی سازی برای ویندوز، بازی سازی برای موبایل، اپلیکیشن نویسی و ... فعالیت کنید.

[dw-note color="Red"]دیدن سرفصل های هر دوره و دانلود جلسات نمونه رایگان[/dw-note]

اگر دوست دارید بدانید در هر دوره چه مباحثی ارائه می شود کافیه از بخش پایین روی دوره مربوطه کلیک کنید تا وارد صفحه دوره شوید. در صفحه هر دوره، چند جلسه از آن دوره به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده تا با هر دوره آشنا شوید.

اینقدر به کیفیت دوره ها ایمان داریم که از هر دوره چندین جلسه به صورت رایگان قرار دادیم تا با دیدن این جلسات اطمینان کامل پیدا کنید.

دوره الفبای برنامه نویسی در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش الگوریتم و فلوچارت نویسی در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش سی شارپ در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش SQL Server در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش HTML و CSS در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش بوت استرپ در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش ASP.Net MVC در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

آموزش ASP.Net Core در پکیج چند منظوره ورود به بازار کار

چقدر به این دوره مطمئن باشم؟!

این آموزشها می تواند شما را در حرفه ای شدن در زمینه های برنامه نویسی وب کمک نماید.و تضمین ورود شما در بازار کار خواهد بود.
برای تایید مطلب فوق و اطمینان خاطر از خرید ، جلسات رایگان را دانلود کنید. کافیه روی هر کدام از دوره های بالا کلیک کنید و وارد صفحه دوره شوید.

کسب مهارت برنامه نویسی

 

در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

با اطمینان خاطر وارد بازار کار می شوید و از کسب درآمد لذت ببرید :)

 

نکته فوق العاده مهم:

قبل از خرید لطفا قیمت همین سرفصل‌ها رو از بیرون بپرسید!

(البته اگه چنین سرفصل‌هایی پیدا شد)

moshavere-kharid

اگر میخواهید شیوه‌های یادگیری و ادامه‌ی کار برای حرفه‌ای‌تر شدن را در برنامه نویسی فرابگیرید و در پروژهای بزرگ بصورت عملی به کار ببندید

همین الان اقدام کنید

این بسته آموزشی به صورت اورجینال و رایگان ارسال می شود

Untitled-1-145

هدایای همراه بسته چند منظوره:

[dw-note color="green"]بعد از خرید این بسته آموزشی، کل لینک های دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد و بسته اورجینال همین دوره ها به صورت رایگان برای شما با پست پیشتاز ارسال می شود. [/dw-note]

نظرات شرکت کننده دوره برنامه نویس چند منظوره

پیشنهاد میکنم از بخش پایین،
نظر تعدادی از افراد شرکت کننده را بشنوید تا از کیفیت بسته اطمینان حاصل شود


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود